maandag 12 februari 2007

Zachtpaars

Als dank voor de enorme hoeveelheid garen die Marij van het buurthuis* voor onze S'nB-groep had klaargezet, ben ik met een sjaal voor haar begonnen. Is morgen nog lang niet af, dus mag dan mee naar de brei-avond, zodat een of meer andere breisters zich er dan op kunnen werpen.

This shawl is meant for Marij, the warden of the community center where our S'nB-group meets. She organized last weeks giant group stash enhancement, and with this we can thank her for that. Tomorrow I'll take it to the meeting. It will not yet be finished then, but up for grabs by eager co-knitters.

* "Het buurthuis gaat niet dicht, voor 2007 moeten we nog zoeken naar financiering", schrijft het hoofd afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling van de gemeente Tilburg (in een stuk uit 2006?). Oeps!

4 opmerkingen:

astridpersons zei

tja een financieringstekort: misschien moeten ze eens stoppen met alles weg te geven ;-)

yvonnep zei

Tja, makkelijk bezuinigen he, op een buurthuis. En zich dan vervolgens weer verwonderen hoe het toch komt dat ouderen eenzaam zijn, jongeren zich vervelen...
maar die sjaal wordt mooi!

famu zei

Groeten vanuit Finland!Ik ben een finse knitblogger en heb vanavond nederlandse knitbloggers gezocht.Ik ben eens in Holland gewoont en heb friende daar.Mijn blog heet "Varrelta virran".Moeilijk,hee!Welkom te kijken.Mijn blog is in finse,maar ik kan daar ook op hollands antwoorden.

Serena zei

Een leuk blog Jose! Ik vond het gisteren erg gezellig op de handwerkbeurs. Succes met de sjaal voor de beheerster, een heel attent idee.

Groet,
Janneke