dinsdag 24 april 2007

Nu de linker nog

De rechterwant is klaar, veel mooier dan wat volgens het patroon moest, vind ik zelf: eigenlijk moest het laatste hartje er niet op, maar moest vanaf de eerste minderingentoer alles rood. Nou is dat rood nogal hevig, bovendien vind ik het zo'n opgesloten gezicht, met een rode boord en een rode punt.
Nu nog zorgen dat ik geen last krijg van het second-mitt syndroom: straks meteen nummer twee opzetten, en later bedenken dat de duim dan dus wel aan de andere kant moet...


Corazon mitten #1, with moderated tip. Number 2 will follow soon.

4 opmerkingen:

yvonnep zei

Ja, ze zijn mooi. Ik denk dat het rood daar aan de top net zo is was geweest als een pleister. Ik kan de associatie geloof ik niet echt uitleggen... :-)

yvonnep zei

Nou, toch maar een poging, want die zin hierboven klopt niet echt. Een pleister aan je vinger kan je vinger zo echt in tweeën hakken. Dat was dat rood ook geweest.

Roos zei

ik ben t met je eens, een rode punt doet het subtiele patroon teniet.

ja mooi he pickknit. We hebben ook n verloting bedacht, iedereen die meedoet maakt 3 lapjes van 20x20 cm. Die naaien we aan elkaar en verloten het pickknitkleed tijdens de KIP dag onder de deelnemers.

E-mile zei

Hij is mooi geworden! En ook ik ben het met je eens dat dit mooier is dan zo'n rode punt...