zondag 27 mei 2007

Spannend inpakken

intocht van de schapenVandaag is het warm en bewolkt, net als gisteren, maar dan minder heet.
Het KNMI zegt: "Morgen overdag kan in het hele land van tijd tot tijd (buiige) regen vallen." 80% kans op 2 mm neerslag, dus de organisatie van het schapenscheerfeest in Haaksbergen roept de deelnemers voor de zekerheid op extra zeilen mee te brengen om de kramen mee af te schermen. Zo dadelijk eens graven in de kampeerspullen en het grootste zeil bij de inpakstapel leggen.

Intussen hopen we natuurlijk dat de buien 's nachts en/of elders neerkomen en breek ik me het hoofd over de vraag welk spinnewiel ik mee zal nemen en wat voor lunchpakket ik zal maken, nu vannacht onze broodbakmachine het begeven heeft. (Er zat een vieze rare klont in, in plaats van een brood!)

2 opmerkingen:

Serena zei

Het regent hier de heledag al pijpestelen. Hopelijk is het in Haaksbergen droog en heb je een heerlijke dag.

odette zei

Het was hier gisteren de hele dag zeer druilerig, ik hoop dat jij beter weer heb gehad.