woensdag 13 juni 2007

Mysterystole 3

tijdens de afgelopen Kreadoe scoorde ik bij Lambert de Groot een streng Adriafil classic DLG (kleur 11). 100 gram, 1 kilometer, geen idee waarvoor, maar heerlijk zacht en zo mooi! Via FlickR kwam ik terecht bij een nieuwe KnitALong: Mysterystole3. Ideaal voor dit garen, dus ik heb me opgegeven. (Hoezo had ik toch al van alles te doen?)
Nu snel Branching Out afmaken, dan kan ik iets nieuws beginnen!

Mysterystole3 is my newest subscription. Trying to stretch time to the limit...

11 opmerkingen:

yvonnep zei

Ben benieuwd.

Jenneke zei

Ik ook! Ik heb me ingeschreven, maar heb nog geen idee wat voor garen ik zal gebruiken.

brigitte zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
brigitte zei

Euh, heb net gezegd dat ik al veel op de pennen had. Heb me toch maar opgegeven. :)

José zei

@brigitte: bedankt voor het testen, de link doet het nu.

Monique zei

HOi,
de link voor de mystery stole heb ik idd ook ergens gevonden. Ze beginnen al in juli geloof ik.
Ik heb ook nog aardig wat te doen, ik twijfel nog of ik me aan ga melden.

Ben benieuwd wat het gaat worden.

Suxxes ermee!

Ada zei

Bedankt voor de link. Heb me een paar dagen geleden ook ingeschreven en kan niet wachten om te beginnen.

Arja zei

ik vind vooral die oosterse, mystery stole #2 erg mooi! heeft iemand die toevallig gebreid? issie lastig?

wilma nooij zei

hallo jose, ik heb me ook opgegeven en ik zie van alles in het nederlands, behalve de eerste clue, of zie ik iets over het hoofd. misschien weet jij er iets van. groet wilma

José zei

@ wilma: Het was niet de bedoeling dat ik de vertaling zou doen, bleek na een paar dagen. Misgecommuniceerd, geen navraag gedaan, niets bevestigd, en ze hadden iemand anders wel officieel 'benoemd', vandaar. Ik ben wel beschikbaar voor vragen. De andere vertaler heeft wel de termen vertaald, ze staan in Files, international chart keys, Nederlands, maar zo te zien inderdaad Clue 1 niet.
Het eerste stuk daarvan zet ik hier maar neer, want ik heb jouw mailadres niet:
1: rijg een kraal aan de draad (alleen als je met kralen werkt)
2: zet twee steken op
3: 1 recht, kraal aanschuiven zodat die tussen de eerste en tweede steek komt, 1 recht
4: beide steken in voor- en achterkant breien (maakt 4 steken)
5: brei recht
Vanaf 6 volg je de teltekening, met de aanwijzingen uit de vertaalde file die ik hierboven noemde. Alle oneven naalden zijn 2 recht, alles averecht tot aan de laatste 2 steken, 2 recht.
Succes!

wilma zei

hallo jose,
heel erg bedankt voor je snelle reactie.
groet wilmanooy@versatel.nl