zaterdag 30 juni 2007

Twee af, een op komst



Ik heb mijn Branching Out niet afgekregen voor het begin van de Mysterystole3, maar wel een paar wanten en een paar sokken. De wanten zijn voor 1 juli, de sokken voor B, als hartverwarmertje.
Van de Mysterystole heb ik nog geen plaatje, want ik ben pas een paar centimeter ver. Naalden 3,5, maar het dunste garen dat ik ooit in mijn handen heb gehad, het lijkt wel naaigaren. Dat wordt samen wel een kantachtig geheel. Niks voor mij, waarschijnlijk, maar ik wilde het eens doen en als het echt niks voor me is kan ik er altijd nog een ontvanger voor zoeken, t.z.t. Hij begon met 2 steken, ik heb er nu 35 of zo (dat moet ook), maar misschien wordt de stola toch niet driehoekig. Spannend!

Gratis patroon van de wanten/Free mittens pattern

I did not finish Branching Out before the first Clue of Mysterystole3 emerged, but I did finish two mittens and two socks.
CO for MS3 went fine, lacy pics will follow.

5 opmerkingen:

yvonnep zei

Heb 't al op Flickr gevraagd (daar hoef je geen codes in te vullen ;-) maar ik vind de sokkenwol zo lollig. Welke is dat?
Spannend dat jij ook meedoet aan de mystery stole. Ik heb nog niets met stoles...komt nog wel.

gea zei

o leuk ik heb me ook aangemeld en al een stukje gebreid,

ben wel nieuwschierig naar het eind resultaat

ik brei met katoen op pen 3

José zei

De sokkenwol is Meilenweit fun, van een paar jaar gelden, toen gehaald bij Modilaine in Utrecht.

Berthi zei

De sokkenwol mag er wezen!!

Dettie zei

Ze zitten geweldig!
En de wol houdt zich prima. Ik draag ze, was ze, draagze, eigenlijk woon ik er zo'n beetje in :-)

Dettie