donderdag 19 juli 2007

Géén HP sok

meilenweit fun sokHet is druk, deze week, met werk, en drukkend, als in 'heet en zweterig, afgewisseld met stortbuien'. Toch komt er wel wat breiwerk uit mijn handen, en niet alleen dat mysterieuze tafelkleed van hier vlak onder. Ook deze sok krijgt af en toe een paar toeren toebedeeld. Weer Meilenweit fun, weer de arch shaped socks, en weer op de bamboenaalden. Waarom? het garen had ik, het patroon is bijzonder, de vorige heb ik weggegeven en de naalden beginnen al te wennen! Had ik geweten dat er een soort Harry-Potter-voorhoofdlittekenpatroon (een horcrux, aargh!) zou ontstaan, dan had ik het niet gekocht, of voor wat anders gebruikt. Maar ach, het voelt wel erg lekker, dit!

Apart from work, sweaty weather and MS3, I do sometimes produce some knitting. This is going to be my next sock: made with lana grossa meilenweit fun and the bamboo needles that are already feeling better in my hands. I do not realy like this horcrux pattern, but the yarn feels lovely, and so wil the sock.

1 opmerking:

yvonnep zei

zo, zo, zo, is dát nu een horcrux... ik zag het steeds langskomen als sok en vroeg me al af wat het was. Ik ben nog minder HP dan jij...:-)