woensdag 11 juli 2007

MS3, Clue2

MS3, clue2 Clue 2 is af, de muziekstandaard doet er goed werk bij. Ik zet de prints neer en maak ze vast met wasknijpers (handig bij het breien in de tuin!), maak een bak koffie, grijp mijn leesbril en hup, weer een paar centimeter. Intussen heb ik op de website van de ontwerpster gekeken naar haar vorige ontwerpen. Het ziet ernaar uit dat dit zo doorgaat tot aan het eind, en ik hoopte nog wel op een verrassing :-(
Maar het is een avontuur, het breit lekker weg, en al vindt ook mijn moeder het wel een vrij tuttig patroon tot nu toe, ze heeft al een paar keer gezegd dat het vast wel een erg lekkere sjaal wordt om om je heen te slaan ;-)

MS3, Clue2, done! I clip the prints to a music stand with a set of laundry pegs, grab a mug of coffee and my reading glasses and voilá: another part ready. My mum (80) is making noises as if she is going to like this stole, every time she sees it...

3 opmerkingen:

yvonnep zei

Ik vind je een heldin!

froukje zei

He....!
Is jouw moeder 80...?!!!! Dat had ik op je verjaarspartijtje toch minstens tien jaar minder geschat!

E-mile zei

mooi hoor! Je gaat ook harder dan mijn 'baby vern' die langzaamaan een longterm project wordt....

Benieuwd naar het eindresultaat. Uit hoeveel clues bestaat de MS3?