woensdag 22 augustus 2007

Intussen...

Terwijl dit hier ligt te drogen, vastgezet met duizend glaskopspelden op twee tuinstoelkussens en grondig mishandeld door enorme hoeveelheden stoom uit het strijkijzer, ga ik verder met wat anders.

While this lies drying, after cruel treatment with lots of pins and even more steam, I cast on something new.



De eigenaresse van de ouessants heeft nog twee mooie vachten liggen, en liefst wil ik haar muts - natuurlijk voornamelijk van de wol van haar eigen schapen - meenemen als ik die ga ophalen. Haar pet past mij, dus ik kan de maat makkelijk controleren. Nu alleen nog even doorbreien!

This is going to be a hat for the owner of the ouessants, who has two more fleece to be handed over. I would like to give her this when I pick them up.

4 opmerkingen:

Tijm zei

Mooi je zwanenvleugel!!!

Jenneke zei

Wow! Ik ben na clue 2 een beetje afgehaakt. Op kamp, werken, sokken en een foutje ergens in het begin... Ik denk dat ik maar opnieuw moet beginnen als ik er aan toe ben. Volgens mij is die van jou prachtig!

astrid zei

proficiat met dit titanenwerk . Het nieuwe breiwerk ziet er weer echt Jose-achtig uit! (en ja, dat is een compliment)

cindy zei

What is the name of this shawl? Where can the pattern be purchased?