dinsdag 21 augustus 2007

MS3, final clue



Dit had ik niet verwacht: elke vrije minuut greep ik de afgelopen weken weer naar mijn mysterische stola, en nu hij bijna af is zit ik al te denken aan het volgende priegelwerk. Wie er nog niet mee begonnen is, zij gewaarschuwd: vergeleken met gewoon breien is dit pas echt verslavend!
Morgenochtend moet ik een stuk inleveren, dat nu in ruwe vorm klaar is, dus ik mocht even los van mijn werk, vond ik. De laatste toer gebreid met een halve mm dikkere naald, afgekant met nog een halve meer, want ik ken mijn manier van afkanten, en voor dit ding is rek nodig aan het eind, veel rek.
Je ziet, dat gaat lukken!

I never expected I would fall victim to another (but much more intense than any other of my vices) addiction, knitting lace. Beware, you who did not start lace knitting yet: if it gets you, it will not let you go any more. So even before I've completely finished binding this one off (and than blocking it), I'm already contemplating on a new project.

5 opmerkingen:

astrid zei

je bent een held en een bikkel! een 10 voor doorzettingsvermogen. Het is helemaal geweldig omdat je gaatjes breien nu ook leuk vindt>

Serena zei

Gefeliciteerd José met het afronden van dit project! Nu ik het geheel zie, vind ik het best mooi geworden. Ga je de stole zelf dragen?

gea zei

o mooi zeg
je bent al klaar!!!!!!!!!
ik zit nog te priegelen met clue 6:(

o en ik heb zooooveeel fouten erin,
elke keer kwam het niet uit en dan maakte ik weer steken bij,of hechte af
nou ja ik zie wel alstie klaar is of het erg opvalt

yvonnep zei

Meid, je bent een heldin!

Tijm zei

Yes José!!
We hebben het gehaald!!!
Ook ik heb hem gister afgrond en hij ligt nu te drogen.
Ben er erg blij mee en heb ook erg genoten van dit project. Ben ook helemaal verslaafd geraakt aan het ajour breien en kan me ook verheugen op iets nieuws.
In dit geval was het zo prettige dat het in stukjes aangeleverd werd en daardoor niet zo als een 'grote berg' op je af kwam. En het verrassings element hielp ook mee.
Maar zelf dragen??? Dat weet ik nog niet.