maandag 27 augustus 2007

Sjaalshow

Mijn armen zijn niet alleen te kort om te lezen, maar ook om een foto van mezelf te maken met de hele stola erop, zonder dat ik eerst mijn statief hoef te zoeken en in de camerahandleiding moet zien te vinden waar de zelfontspanner zit. Dat komt dan bij de volgende omslagdoek wel, want ik ben ernstig verslaafd geraakt en ik heb alweer een paar ideeën voor volgende grote lappen van kleine steekjes. Toch een paar foto's van MS3 na het in model drogen.
Op deze foto: het eerstgebreide stuk van de sjaal. Met de goede kant buiten gedragen is dat de linkerhelft. (Omdat ik net wilde doen of ik nog een taille heb, heb ik me wat gebogen. Net echt he ;-) )



Dit is de vleugel. Grrr, op deze foto heb ik de muur niet wit gefotoshopt. Voor de (foto's van de) volgende sjaal toch de dakgoot eens repareren.










Vooraanzicht.



De foto's heb ik gemaakt om te laten zien hoe de sjaal uiteindelijk geworden is. Ik vind het nog steeds een gordijn en ik ga hem beslist niet dragen. Of ik andere netwerken wel zou dragen, weet ik eigenlijk ook niet zeker, ook al blijk ik het breien van dit soort dingen wel te waarderen.










Three pics of MS3 in finished state, after blocking.
I'll find out how to use the timer of the camera before finishing the next stole/wrap/shawl.
I still think this stole looks like a lace curtain and I will not wear it. We will see where it ends up.

7 opmerkingen:

Nautical Knitter zei

Beautiful!!

astrid zei

Héél mooi, José!

Irma zei

Dus....?
Lees ik hier dat je de sjaal wél leuk vindt?

Tijm zei

Ooowat is hij mooi!!!
Toch fijn dat we doorgezet hebben hé!!
Ik verheug me ook alweer op een nieuw project, maar het gekke is, dragen doe ik ze niet. Jij wel??

froukje zei

Uuuuuum.....(Ik blijf nog even recalcitrant) Hij is prachtig geworden, maar ik vind het ontwerp echt niet mooi. Onevenwichtig, uit balans....
En dan toch weer dit: het was zo leuk om te breien, wat jij al zei: verslavend....!

d zei

Een beetje hetzelfde gevoel - leuk om te breien, wanneer draag je zo iets ?
MS1 en 2 zijn minder eigenzinnig. 2 draag ik zo af en toe, opgerold als sjaal ipv stola.Ik vind de jouwe wel erg mooi - welk garen heb je gebruikt ? - Dominique

cindy zei

I admire you for finishing the stole. I'm still on clue #2!