vrijdag 17 augustus 2007

Zachte felle streepjes

streepjesVandaag kwam de laatste opdracht binnen voor de mysterystole, en ik ben inderdaad zover dat ik daar meteen aan kan beginnen: vorige aanwijzingen af, werk af (behalve dat er net een nieuwe opdracht binnenrolde, hoera!) en benieuwd hoe dat zal gaan eindigen. In eerste instantie ziet het er saai en raar uit, maar we zullen zien. Geen foto nu, dat komt nog.
Wel een foto van de heerlijk zachte, felle streepjes die nu op mijn sokkennaalden staan: Scheepjes invicta coloris, naalden 3 mm, patroon: "You're putting me on" van Judy gibson. Lekkere sokken, lekker voor mij :-D

I'm not always knitting MS3 (I'm ready to start the final clue), I also have a very nice sock otn!

3 opmerkingen:

astrid zei

je bent rocking girl geworden. Gefeliciteerd. Bezoek mijn site en haal je prijs op!

José zei

HUH? Ik heb wel een schommelstoel, maar ik brei vaker op de bank!

yvonnep zei

Ziet er lekker blauw uit! Topsokje. en ik ben wel benieuwd hoe de sjaal er uit gaat zien als ie klaar is.