woensdag 19 september 2007

2, 1/2 en een beetje

Toch maar een tweede gemaakt en knoopjes gezocht. Omdat ik lusjes maken en knoopjes aanzetten niet leuk vind, heb ik die taak voor mezelf gehalveerd ;-)

I made a second bootie and only placed one button on each.

De mittenskal mysterywant schiet ook al op.

This is half of part 3 of the mysterymitten in progress.




lunamothEn snel even de nieuwe mottensjaal in wording showen. Tja, gaatjesbreien is verslavend, ook al is deze wol minder paars dan ik op het eerste gezicht dacht. Een remedie is al bedacht, die zie je veel later (dan komt ook wel een link naar het patroon, ik moet nu echt eens wat nuttigs gaan doen!)

Cast on for a Luna Moth shawl, more about it will follow later.

3 opmerkingen:

Breibeest zei

Die Luna Moth is mooi, he! Ik wil 'm misschien ook wel maken (als kadootje voor iemand). Ben benieuwd hoe lang je erover doet. Welke wol gebruik je?

Tijm zei

Ach, wat mooi allemaal! Smikkel, smikkel.

Monique zei

Don't leave us hanging....
Ik ken de mothsjaal al van het plaatje, het is een pláátje...
Ben errug benieuwd naar het eindresultaat.