dinsdag 4 september 2007

Branching out af

Eindelijk af! Na de MS3 was dit nog maar drie keer zuchten en hup, klaar was hij. Lekker zacht, lekker warm, die Branching out, maar wel heel groen...
Hij staat als 'easy lace' op de Knitty-site, maar je wilt niet weten hoe vaak ik heb gesmokkeld, want met die dunne draad tussen al dat pluis zie je echt amper wat je doet!

PS: Trouwens, waarom heb ik dat groen eigenlijk in huis? Omdat het maar 25 cent kostte bij Lammy :-D

After MS3, branching out did not scare me any more, so I finally finished it. Soft, warm, but sooo green...

7 opmerkingen:

froukje zei

Hij is mooi! Ik heb m zelf ook al heel vaak geprobeerd, maar ik raakte steeds weer de weg kwijt in de "easy" lace.....

astrid zei

Hij is prachtig geworden!

Monique zei

Ai, lekker zacht groen.... Het is een prachtig patroon, maar volgens mij ligt het meer aan de dunne wol, want met mijn Falling Leaves was ik af en toe ook de weg kwijt.
Het resultaat mag er zijn, fouten vergeten we gewoon!

Roos zei

Mooi groen is niet lelijk! Zo, ik ben voor, die sjaal van jou. Add to favourites! haha

Rineke zei

mooi geworden! Ik begin er niet aan :-)

yvonnep zei

Waren wij hier indertijd niet ongeveer tegelijk aan begonnen? Wat zou het, ja, voor iemand als ik is jouw sjaal het einde. Prachtig, prachtig groen (ik ben al de queen of green gedoopt :-)

odette zei

Ik hou wel van groen, jou sjaal ziet er lekker zacht uit...heb ook nog ergens een halve liggen. Kwam erg in de knoop met het patroon. Misschien toch maar weer eens oppakken. Het is een mooie sjaal.