zondag 23 september 2007

Cadeautje



Gisteravond was het verjaardagsfeest van een bookcrossvriendin. Met nog drie andere crossers bestelden we - vorige maand al - samen een cadeau, in Amerika: een grote rode bookcrossingtas. Jammer genoeg was de bestelling er gistermiddag nog niet, dus haalde ik mijn naaimachine en een paar lapjes tevoorschijn, om een belofte te knutselen. Konden we het echte cadeau in stijl aankondigen. Tijd om het bookcrossinglogo na te maken was er niet, maar er zat nog wel precies één geel smiley-knoopje in de knopendoos. Daarmee werd het tasje lekker pittig!

Ik vond het wel erg leuk, weer eens wat naaien. Het nadeel van dit soort acties is de enorme hoeveelheid ideeën die mijn hoofd nu weer produceert...

Yesterday, I made a tiny tote for a bookcrosser's birthday, because the real thing is still at sea (or anywhere, it is on its way, storemanager assured me). Now too many ideas for other bags and things are bubbling up inside my head...

7 opmerkingen:

yvonnep zei

Hartstikke leuke tas en geheel uniek!

Tijm zei

Prachtig!
En het is wat...............die inspiratie die maar blijft bruisen!

Gabi zei

Hallo Jose, ik ben een trouwe lezeres van jouw blog en heb me zojuist geregistreerd bij bookcrossing naar aanleiding van de bovenvermelde tas; ik ga er vanuit dat je het oke vindt dat ik jou als referentie heb aangegeven want het is wel jouw "schuld"; wist niet dat we al twee gemeenschappelijke hobbies hebben. Nu de boekenkast induiken... Groetjes, Gabi

Monique zei

Wat een dotteke! Erg leuk tasje.

Wat is bookcrossing?

Ik piek vaak op een gebied, want als ik iets anders ga doen, laat ik het eerste liggen stort me metéén op het andere.
effe doseren dus.

Rineke zei

Ik sluit me aan bij Monique en vraag wat bookcrossing is. Het klinkt HEEL interessant,maar ik heb er nog nooit van gehoord!

José zei

Dames toch!
Zelfs als je geen google hebt, kun je het vinden:
www.bookcrossing.nl
of
www.bookcrossing.com

José zei

@Gabi:
bovenstaande geldt niet voor jou ;-)
Leuk dat je me als referentie hebt opgegeven.
(Ik heet daar geen breiboek, trouwens, maar jgralike [g]).