woensdag 17 oktober 2007

Daar gaan ze!

De sokken voor mijn slachtoffer zijn af en die naar mij zijn nog onderweg, al zijn ze eergisteren al gepost. Hup, in de envelop, deze streepsokken. Wel jammer, ze zijn zo lekker zacht, van 100% merino. Maar ik hoop dat ze Ammerins lekker zullen zitten!

I finished my Sock Wars weapons yesterday during S'nB. Nothing in my mailbox yet, but I guess my target and I will both be dead by tomorrow, as the socks that are to kill me were mailed off two days ago.

6 opmerkingen:

Tijm zei

Ik hoopte al dat ze voor Ammerins waren.. Ze al er denk ik erg blij mee zijn!A.mmerins ken ik weer omdat ze ook bij SnB Fryslân zit

yvonnep zei

Nou ja, wat is dat toch dat je steeds in één keer dood bent... dit zijn wel heel fraaie sokken. Lekker fris.

Jenneke zei

Wat een prachtige sokken! Je slachtoffer zal zeker niet te lang treuren over een vroegtijdig overlijden.

gea zei

wat een leuke sokken

maar ik ben wel erg nieuwschierig
sokken voor een slachtoffer??
en je bent steeds in 1x dood????

vertel vertel
klinkt spannend

Jantine zei

Wat een leuke sokken zeg! Helemaal te gek! Ik ben ook heel benieuwd wat jij voor sokken krijgt, of weet je dat al?

Jantine, jeweetwel, van de handwerkbeurs in Den Bosch

marion zei

enne ben je dood in sokkenland...........