woensdag 31 oktober 2007

Eindelijk getest

Ik dacht het en het patroon zei het, maar ik wist het niet zeker: of twee bollen van vijftig gram garen genoeg is voor twee dubbelgebreide wanten. Dus nu eindelijk eens aan de slag gegaan met twee nieuwe bollen en netjes bijna letterlijk van patroon gebreid voor een antwoord op die prangende vraag. Ik maakte ze in mijn eigen maat en: ja, het is genoeg!

Now I'm sure, after having followed the pattern almost literally and started with two brand new skeins: yes, two skeins of yarn is just enough to make a pair of Groenlo mittens in my own size!

2 opmerkingen:

Monique zei

Wat een mooie handschoenen!
He, nou heb ik me niet ingeschreven voor je workshop. Ik ga japans breien.
Ik zie je dáár EN veel succes zaterdag.

Serena zei

Mooi!!! Is dit wat we gaan maken tijdens de workshop? Hihi.. dan heb ik veel te veel wol, aj, wat een probleem :-)