donderdag 25 oktober 2007

Uitgeschakeld

Na al dat speuren van mij, door blogs en Sock Wars mailinglijsten, kwam ik er pas ongeveer toen ze bij me in de bus vielen achter: ik ben het slachtoffer van Marijke! Nadat ik de sokken ontvangen had, heeft zij nog een omweg gemaakt onderweg naar familiebezoek, om de rest van de wol langs te brengen, zodat ik nog een kleinigheidje aan de teenkon veranderen. nu heb ik ze al een hele dag gedragen. lekker zacht! lekker warm! Dankjewel, Marijke!
Ik had de sokken voor mijn slachtoffer al verstuurd, dus de strijd is voor mij afgelopen. Dat ging vlot ;-)

Finally it all came clear: I was Marijke's target! And as I sent the socks for Frisian Frillies off before I received mine, the battle has ended for me. Fast killings they were ;-)

4 opmerkingen:

yvonnep zei

Je bent in elk geval uitgeschakeld door schoonheid. Mooie sokken, mooie wol!

marijke zei

hoi jose

kom ik toch alsyrfend op je weblog terecht. Had het eerst niet eens door tot ik heel bekenden sokken zag. Fijn dat ze je bevallen. Hoop dat ze een tijdje meegaan.
Mijn weblog is niet echt over handwerken, meer mijn leventje enzo. Op het ogenblik gaat het maar over een ding lijkt het, mijn rug. Ooit ga ik me meer in het breileven online verdiepen. Er is veel, heel veel te zien en je moet oppassen dat je door de bomen het bos niet meer zie.
Leuk te weten wie er achter een naam zit.

groetjes ,marijke

marijke zei

al surfend dus!maar ja het is dan ook al kwart voor een.

Jenneke zei

Welcome to merino heaven. You'll find it a happy place full of soft and warm fiber goodness... :)