vrijdag 23 november 2007

Kabelknopen

in de knoopdikke tas


De dikke tas nadert zijn voltooing. Ik ben met de draagriem bezig en heb besloten het patroon van de zijkant daarin door te voeren. Enig probleem is dat ik dat patroon nu niet meer in het rond brei, dus dat ik - heen en weer breiend - zelf moet gaan bedenken wat links, rechts, voor en achter nu betekenen. Je ziet dat dat niet meevalt, maar ik heb nog haast een meter te gaan, denk ik, dus ik zal het wel kunnen voor ik aan de overkant ben.

The giant bag is nearing completion. I decided to continue the celtic pattern along the strap. Great! This is not in-the-round knitting any more, so now I have to find out the new meaning of right, left, front and back. Having a few feet of practice ahead, I should be able to manage by the time it is finished.

1 opmerking:

gea zei

waw,dat ziet er leuk uit!!