maandag 19 november 2007

Lunamoth II

Dit is Lunamot nummer 1, met de bizaroïde oplossing die me bij daglicht echt tegenstond. Ik heb hem afgekant, want uithalen ging me toch wat ver.

This is my Lunamoth #1, with its repugnant bizaroïde solution. I bound off after almost four pattern repeats, because the frog pond was one bridge too far.

En dit is motje 2, net begonnen. Die mag helemaal in donkerlavendel en hij hoeft niet snel af, heb ik mezelf beloofd. Maar misschien toch deze winter, want het is eigenlijk erg lekker, gaatjespatronen breien, zeker van die schuine.

And this is little moth #2, freshly started. It might get finished this winter (but does not have to be). It just might because knitting lace, and more specially slightly crooked lace, is so much fun.

1 opmerking:

Serena zei

Heee.. ik heb blijkbaar iets gemist over jouw Lunamoth I, zo eens even rondsnorren of ik het kan vinden. Lunamoth staat ook op mijn lijstje, heb alleen nog niet besloten of ze zwart of groen gaat worden. Donkerlavendel ziet er heel bijzonder uit. Veel breiplezier ;-)