maandag 19 november 2007

Oma's tas

Ruim 25 jaar geleden erfde ik (bij leven) deze tas van mijn oma. Ik heb hem een tijd gebruikt, er heeft wel eens wat anders aan de handvatten gehangen, maar de oorspronkelijke tas stond er toch beter bij. Hij heeft de afgelopen jaren in een kast doorgebracht, maar mocht er met de opruimactie die ik vorige week begon weer uit. Tas blij, ik blij!

Over 25 years ago, when she was still alive, my grandmother left me this bag. I used it for a while, then tucked it away in a closet. And since last week it is keeping my latest sock project...

Regenboogsokken! Rainbow socks!
regenboogsokregenboogsok


PS: Dat spinnewiel waar ik het laatst over had, dat is nu hier en het spint als een trein. Foto's en verhalen komen nog.

PS: The spinning wheel I was thinking of last week really has arrived and it is a great wheel. Pics and stories will follow.

2 opmerkingen:

Rineke zei

leuk die sokken, ik had ze in ravelry ook al opgemerkt. hoe is de elasticiteit met die scheve stukken???

Monique zei

Wat een geweldig effect op de sokken. Ontzettend leuk en wat heb je ze snel af!
Ook nog een nieuw spinnewiel. Jij komt de winter wel door.

De Lunamoth is ook erg mooi, vooral de kleur. Ik ben er nog niet aan toegekomen, eerst de Myrtle leaf afmaken.

Is de rode kabeltas al af?