zaterdag 1 december 2007

Micheline

Heerlijk warm, een vest van 80% wol met veel kabels. Alleen, ik ben nog net niet genoeg kilo's kwijt om me er geen michelinmannetje (nou ja, vrouwtje) in te voelen. De kruidnootjes maar met rust laten dus.
Ik vind de kraag het geslaagdste onderdeel, omdat je altijd een knoop bovenaan ziet, of hij nu open of dicht is. Kleine genoegens!

6653ax6651ax

Dat michelin-effect komt vooral van de grote hoeveelheid kabels in de voorpanden. Om het effect wat te verminderen heb ik in de mouwen en op de rug minder gekabeld.

Finally finished: Micheline, the big cabled cardi that makes me feel like the michelin-logo. It feels good to wear it, though, and this will even ameliorate when I have lost a few more kilo's.

8 opmerkingen:

yvonnep zei

Echt helemaal prachtig! Leuke knopen ook.

Marion zei

Helemaal mooi! Geweldig die kabels.

Serena zei

Het is een mooi vest geworden, ik hou wel van al die kabels.

Annita zei

Hij is prachtig. Gewoon aan trekken.

lupnuti zei

Ontzetend mooi met passende knopen

Siem zei

Erg mooi vest, kunstig!

odette zei

Inderdaad de kraag is prachtig. Maar in mijn beleving (landelijke spindag) ben jij helemaal niet zo zwaar, zou hem gewoon lekker aantrekken. Het is een prachtig vest.

astrid zei

jij een michelinmannetje? ha ha. Dat bestaat niet. Je bent niet dik en ook niet in dit vest. We zijn als 40 plussers geen barbie (meer) maar wie wil dat (nog)zijn? Dus: lekker aantrekken dit fantastische vest, het zal je prachtig staan.