dinsdag 1 januari 2008

2008

Ik wens alle bezoekers een fantastisch 2008!

I wish all my readers a great 2008!


stipEen nieuw jaar, een nieuwe uitdaging. Ik ben al dagenlang proeflapjes aan het breien voor de nieuwe trui van H. Lekkere wol, bijzondere kleur (blauwig groen), heel veel patronen om uit te kiezen. Het wordt iets visserstrui-achtigs en de grote uitdaging ligt in het kiezen van niet te veel van die aantrekkelijke patronen.
Intussen kan ik al zonder op het spiekbriefje te kijken een zigzagpatroon met kruisende steken breien, nu nog bedenken waar in de trui dat mooi gaat staan.
2008 begint goed zo.

I've been swatching for a few days now, trying to eliminate enough of the challenging and intricate patterns H. has chosen to design him a modest, yet fantastic sweater. So far, I mastered working travelling stitches in rows (I am still waiting for 35 circs to arrive from China, so knitting it in the round is out of the question: I want to cast on!) and decided which one of his favorite sweaters to use as the basis model to base the pattern on.
A good way to start the new year.

3 opmerkingen:

yvonnep zei

het klinkt als een prima begin van het nieuwe jaar... ik wens jou en de jouwen het allermooiste en beste. Ik hoop je veel tegen te komen, in het echt en virtueel.

Tijm zei

Mooi begin Jozé!!
Jij en de jouwen ook alles wat wenselijk is voor 2008.

astrid zei

jij gaat meteen stevig te werk zeg: ziet er expert-niveau uit. Ook voor jou de allerbeste wensen