dinsdag 29 januari 2008

Nest

sock shelterZij fotografeerde haar sokkenla en wilde graag die van anderen zien. Ik heb geen la, maar een flat. Omdat er momenteel aardig wat sokken thuis zijn (één paar aan, één paar in de was, de rest allemaal hier in hun hok), heb ik het hele nest maar eens op de foto gezet. Buitenproportioneel veel Opal-sokken: die in de was en aan mijn voeten zijn respectievelijk van eigengerolde mix en van Scheepjes, mijn stashbusters zijn uiteindelijk toch uit elkaar gevallen.
Ik bedenk nu dat de dikke sokken en de sloffen er niet op staan: die wonen een paar etages lager, en nog één paar zwerft door de slaapkamer.
Hm, dat zijn dan alleen nog maar de sokken die ik zelf draag.

She showed us her socks and asked us to flash ours. Here are most of mine.

3 opmerkingen:

Tijm zei

Prachtig!!
Wat veel en wat mooi!

astrid zei

leuke actie zeg. Heb je ze voor de foto even netjes geordend of ben jij van nature een opgeruimd type?

Serena zei

Leuk om jouw collectie zo eens te zien. Netjes hoor, zo opgeruimd ;-)