zaterdag 19 januari 2008

Vervolg

parts of what?Volgende week komt het laatste stukje van dit verrassingspatroontje al. Ik hoop dat er iets verrassends uitkomt, maar ik vrees dat het een poppetje wordt. Nog 6 nachtjes slapen, dan weet ik het ;-)

Next Friday we will recieve the last part of this mystery KAL. I'm afraid it will turn out te be a doll, but I hope there will be a surprising twist in the last clue...


I love GanseyWat een mooi patroon is dit, zeker met dit garen. Die ene rondbreinaald heeft intusen gezelschap gekregen van nummer twee en dat bevalt veel beter. Grote lus of kleine lus, je hebt met die toverlus altijd de kans dat de steken tegen elkaar aan gaan zitten en soms zit de bol opeens aan de verkeerde kant. Zo niet met twee naalden!

Yes, I love this pattern/yarn combi! I added a second circular, because magic loop is not my fave, big loop or small one, any way there is a chance the stitches line up and you have to divide them again. Two circs, much better ;-)

12 opmerkingen:

Arja zei

ik denk nog steeds dat het een schaapje wordt. ik zie hoefjes.

Tijm zei

Ik denk ook een schaapje of een hondje. Maar even in de gaten houden.

marmar2 zei

Ik weet wat het wordt;) Herken het patroon. Wel heel erg leuk overigens!

annita zei

Ik denk een beertje. Mooi sokkenpatroon, welk patroon is dat?

astrid zei

tja, ik deel je vrees!

Monique zei

Ik vermoed dat er nog misschien 2 hele grote oren bij komen... muis?
Nou ja. Dan heb je het maar weer gehad.
Mijn spring surprice shawl heeft 12 aanwijzingen, dus bij mij/ons duurt het nog even voor we er zijn.
Prachtige kleur voor de sokken en tof dat je zoveel rondbreinaalden hebt. Geen magic loop voor mij, dat kan ik niet.
Suxxes ermee!

Irma zei

GEIT..die is nog niet genoemd. Win ik nu een prijs? LOL

2 rondbreinaalden werkt veel beter, ja, maar wel weer goed dat je nu weet hoe het is zonder 4 naalden. Welke manier wint uiteindelijk?

yvonnep zei

neehee... spookje... de prijs gaat naar mij :-))))
Je sokken zijn topperdetop. Mooi patroon he? Staat ook nog op mijn lijstje, maar ik wil ook even wat anders dan sokken. :-)

Vera zei

ik denk een pandabeer. of een teletubbie in zwart/wit. de sokken zijn mooi!
oh en mijn sjaal heeft weer een creatief patroon erbij, ik had zomaar de middelste van de 3 stukjes kabel de verkeerde kant op gedaan, heel vreemd effect (zag ik een aantal naalden verder).
groetjes aan de mannen daar ;)

brigitte zei

Ik denk een schaap

Serena zei

Ook bij mij liggen alle deeltjes te wachten op de finale. Ik vermoed een beertje... nog een paar dagen geduld voor we het weten ;-)

Seurtje zei

Ik ben aan het ploeteren op mijn eerste sok ooit: het duurt nog wel even voor ik in de gaten heb hoe ik die 5 naalden het beste in bedwang houdt! Met rondbreinaalden ziet er wat handiger uit, is dat ook zo? Ik ga het proberen, dan kan ik me misschien beter op het patroon concentreren!