dinsdag 19 februari 2008

Nog eentje dan

Laatst zag ik bij iemand op Ravelry toch zulke prachtig geverfde Cotswold. Ik werd er hebberig van, dus ik rende naar mijn wolhol, greep een flinke pluk Cotswold, griste de verfflesjes van de plank en schoot de keuken in. Even later had ik het ook!

Daarna heb ik er weinig mee gedaan: andere dingen moeten soms en nog veel meer dingen wil ik vaak ook, maar toch: links zie je hoe het spint, hieronder welke kleuren het heeft en hoe het er na kaarden uitziet. Wat je niet kunt zien, is hoe het voelt als ik ermee spin. Zalig! Glad, stevig, lange stapel. Even een nieuwe riem om mijn wiel binden en dan toch nog maar een stukje doen, denk ik.

6852x6851x6850x6849x

Some time ago I saw a Ravelry member had dyed a lovely Cotswold roving. Something deep inside me screamed: I want that, too! So here it is :-)

3 opmerkingen:

Hannah zei

Ja, creatievelingen hebben volgens mij nooit rust in hun hoofd en altijd tijd te kort!
Mooie wol, ik hoop dat je er toch een keer iets van gaat maken.

annita zei

Ik kan ook zo genieten van kleur en wol. Op de spoel of streng is het dan zo mooi. Jammer haast om er iets van te maken.

Anoniem zei

Prachtige kleuren èn prachtige foto's!
groet,
Astrid