woensdag 12 maart 2008

Rondomvestje

circular shrug, first ribWerkuitstellend gedrag, eerst bloggen na het aanzetten van de computer en het bekijken van de mail, maar ja, ik mag toch wel even laten zien dat ik aan iets nieuws begonnen ben? Je kunt het nog niet zien, maar het wordt een rondlopend vestje zonder mouwen. Ik kan nu even niet vinden waar het patroon staat op internet. Het garen: zelgesponnen Nederlands bont schaap. De naalden: 4 mm bamboe rondbreinaald van 80 cm, zo een uit het Chinese pakket. Zou hij heel blijven tot aan het einde van het vest?

Two days ago I started this circular shrug. It is growing fast, so I will be able to wear it soon!
Yarn: handspun Dutch variegated sheep. Needle: 4 mm Chinese bamboo circular.

4 opmerkingen:

Irma zei

die wol zorgt voor een groots effect. Op de foto zie je het nog beter dan gisterenavond!

hannah zei

Het wordt vast heel mooi! Het garen is in ieder geval prachtig. Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.

annita zei

De circular shrug!! Ik heb heb laatst uitgehaald, het stond mij totaal niet. Ik ben benieuwd of het jou beter vergaat.

yvonnep zei

Wol ziet er gaaf uit! Ben benieuwd naar het model.