donderdag 17 april 2008

Hoera

circular shrug klaarHet ronde vestje is af. Ik heb het net gewassen omdat er nog een flinke streep wolvet zichtbaar was en er moet nog een sluiting opgeknutseld worden, dan kan ik het aan. De omslagkraag is nogal groot, lekker warm in de nek!

The circular shrug is finished and I washed it. Have to think of a hook, brooche or button to close it, then I will have a warm neck when I'm wearing it: the shawl part is ginormous!

gekaarde frutAfgelopen zondag had ik nogal wat materiaal meegenomen naar de lammetjesdag, om te laten zien en voelen. Thuisgekomen alle soorten wol weer terugstoppen in de zakken en dozen waar ze uitgekomen waren, vond ik geen aantrekkelijk idee, dus heb ik ze door de kaardemolen gehaald. Nu nog even spinnen ;-)

Carded different sorts of fleece together. I took a lot of small samples with me to the spinning event last Sunday, but I did not feel like putting all the leftovers back into their own bags and boxes. Now a few hours of surprise-spinning are awaiting me!

3 opmerkingen:

astrid zei

dat ziet er apart uit: wat is dat rood tussen de wol?

José zei

Dat rode is roodgeverfde wol. Ergens in het midden zit ook nog wat blauw verstopt.

annita zei

Ben erg benieuwd naar de wol die hiervan wordt gesponnen. Het vestje ziet er mooi ut. Krijgen we nog een foto van hoe het staat als je het aan hebt.?