woensdag 23 april 2008

Tweemaal in de rondte...

pinwheelOpeens blijkt mijn pinwheel groot genoeg! Dat is mooi, nu kan ik er nog wat mouw bijbreien/aanhaken, want ik heb nog bijna twee bolletjes (katoen, linnen, viscose) over. Handige tip: gebruik lange rondbreinaalden om de mouwsteken op te bewaren ;-)

All of a sudden, my pinwheel is big enough to finish it. Good: there is some yarn left for (short) sleeves. I parked the stitches for the sleeves on two long circs, this is great, because this way I can try the thing on and proceed the knitting proces, alternately.


circular shrugcircular shrug

En dit is de circular shrug, in dezelfde sessie met statief. De achterkant laat ik wel een keer zien als ik vind dat circ en ik samen toonbaar zijn, dat is als ik alsnog die isolatielaag op mijn rug en middel kwijt ben :-}

Circular shrug, being worn instead of lying flat. Me and circ are a very round combination, so when/if slimming occurs, I will show a picture of the back...

2 opmerkingen:

annita zei

Leuk dat je ons de fotoos laat zien. Allebei erg mooi geworden.

yvonnep zei

Gaaf werk! En nog heel hartelijk gefeliciteerd. Ik ben weer terug...een verhuizing is toch wel enerverend en zo. :-)