donderdag 2 oktober 2008

3 x showen

7449axNog vergeten te showen: de dinges is af. Hij rammelt zachtjes, want al zit het belletje in een plastic busje, al die vulling er omheen dempt het geluid nogal.

Forgot to show the finished thing, but here it is. The sound of the little bell inside - though in a plastic container - is muffled thouroughly by the stuffing, alas.

7482axDe driehoekige muts kan ook als hoed gedragen worden. Straks dan, nu nog niet, want er zitten nog breinaalden in en de rand voor over de oren is er nog niet.

The trianglular tam can be worn like a hat, if wished. Later, that is, after the needles are removed and the headband is created.

7483asEn sjaal nr. 1 is af! Ik gebruik de andere helft van de schering om er nog een te maken, en daarvoor kies ik de best passende of de best gelukte patroontjes uit deze eerste sjaal.

The swatchy scarf is finished, some of its patterns will also appear in #2, which I will make on the second half of the same warp.

9 opmerkingen:

Vera zei

Leuke foto's! Is die driehoek-hoed moeilijk? Krijg zin om ook te gaan breien als ik je site zie. Keep up the good work :)

Irma zei

Wat een leuke hoedding! Een soort hoed aan een muts? Wil 'm graag in het echt zien. Misschien kan ik dinsdagavond wel weer komen.
Sjaal...ben heel benieuwd. Is ie soepelvallend?

annita zei

Wat een prachtige sjaal, ik zou bijna ook een weefgetouw kopen.

yvonnep zei

alle drie goed gelukt. Die foto met die hoed is lollig!

astrid zei

die sjaal is zo ontzettend prachtig!

brigitte zei

De muts is echt leuk.

Lies zei

Joh, wat ben jij productief! Ik ga dat rammelding ook op mijn to do lijstje zetten, je hoed wordt vast prachtig (issie nu eigenlijk al), en voor het weven heb ik helemaal veel bewondering. Hulde!

Anoniem zei

Hallo,
Ik ben Franse vrouw.Ik woon ten noorden van Parijs.
Ik leer Nederlands, eerste les.
Ik heb 49 jaar.
Ik ben een schilder kunstenaar, illustrator.
Ik breien, Ik naaien...
Ik probeer in te passen.
Ik probeer correspondent, Ik zoek een overeenkomstige Nederlands.
Dank u
dumay_patricia@yahoo.fr

MoniqueB. zei

Wow, wat kan je mooi weven. De detaillering is verbazend. De kleuren geweldig.
De Celestine heb ik ook gemaakt, ook met een belletje. ik heb een kattebelletje gebruikt, daar zaten gaatjes in, en het fiberfill hield het geluid niet tegen.
Op mijn blog kan je het wel zien.