vrijdag 10 oktober 2008

Ik lijk wel een dame

hoedDe driehoekige baret is af en was best een succes tijdens de hoedenparade op het spinweekend (waarover later nog wat). Een prijs won ik er niet mee, en terecht: ik had gewoon een patroon gebruikt, anderen hebben echt zelf creatief werk geleverd, het was prachtig om te zien (wat niet meevalt als je zelf ook meeloopt, trouwens).
Maar toch... Wat er allemaal kan met zo'n driehoekig mutsje, is wel erg leuk om te proberen en om te laten zien. Ik heb nog lang niet alle mogelijkheden op de foto gekregen, maar je ziet hier de varianten dameshoed en bultbaret. Het ding zit nog lekker ook!

baretThe triangular hat was finished in time to join the other 40(?) creations on the catwalk during our spinning weekend. Others had been more creative, but this simple object has so many possibilities that it has been tried on by several people.
And, surprising to someone like me, who never weares a hat: it feels very comfortable!

5 opmerkingen:

yvonnep zei

Echt leuk! Staat je goed ook. Ik had niet door dat je er van allerlei modellen mee kon maken, dat is nog leuker.

Tijm zei

Wat een mooie veelzijdige muts/hoed/barret.
Staat je goed.

Serena zei

Een geweldig model, veelzijdig en het staat je hardstikke leuk. Ik heb de baret al bij mijn favorieten gezet ;-)

knijn zei

Toff!! Ik ben ook nog op zoek naar een leuke barret om te breien. Weer een ideetje erbij! Thanks! ;)

annita zei

Wat een leuk veelzijdeige hoed/muts. Ik zie niet helemaal hoe dat nu zit.