vrijdag 10 oktober 2008

Nou nee

geenziggyGeen sok onderhanden is niks, dus ik begon weer eens wat. Het garen waar ik een tijd geleden wanten van had gebreid die niet bevielen moest nu samen met wat rustigers een verrassend en prachtig creatief effect geven aan een paar sokken dat gebaseerd is op Ziggy uit Knitty. Patroon een kwartslag gedraaid, zodat ik niet steeds 5 steken achter elkaar hoefde te overbruggen en twee keer zo hoog als gepland, dat moest toch prachtig worden. Maar nee, ook zo is het woeste garen niks voor mij. Iemand zal het moeten adopteren, want deze bol en ik worden niet gelukkig samen.

Wellicht ten overvloede: dit werkje is intussen uitgehaald!

This too much colored opal yarn and me are never going to be friends. Even my very own and original (haha) ziggy variation did not work at all in this carnival. So I frogged this. Good. On to something better!

2 opmerkingen:

yvonnep zei

Probeer eens een leuk babymutsje of een kindertruitje. Ik vond de sok wel leuk, trouwens. Kleurrijk, dat wel.

Creative Chaos zei

Oooh José .. uitgehaald ? Dat meen je toch niet he ?? Jee , die sok was supergaaf !!
Patti xx