woensdag 5 november 2008

Pakjesdag

Er gaan een paar pakjes de deur uit vandaag:

scarf swatch for pocahontasPocahontas, de betonnen prinses in het gelijknamige stadje, krijgt komende winter een grote sjaal om. Je kunt je bijdrage van 6 x 6 of 6 x 12 inch nog tot 15 november inleveren, dus ik ben net op tijd, hoop ik.

I think I will be just in time to mail off my Pocahontas scarf swatch, so the concrete statue princess will not suffer the cold this winter.

Naar België gaat een pakje met sokken die ik al op allerlei manieren kwijt probeerde te raken en nog steeds heb liggen. Zij schreef over de oplossing: de Vlaamse Jeugdraad kan ze goed gebruiken voor een leuk plan, dus zo doe ik nog mee aan internationale breibewustzijnsbevordering ook ;-)
De organisatie van "Kletskous" was in StuBru zelfs al op breiles...

And to Belgium I am mailing a pair of socks I made last year, put up for sale on Etsy, showed to visitors and still had in my 'never on my feet' box. Together with a pair of baby socks they will be used to make happy knitters/crafters out of Belgian youths, in the "Kletskous" project.

4 opmerkingen:

Dominique zei

Bedankt voor de sokken! Ik heb je een pm gestuurd via Ravelry;

annita zei

Wat een leuke, goede bestemming voor je sokken.

astrid zei

hoi, ik heb ongeveer 15 klossen weefgaren Je hebt mij indertijd zo geholpen met vachtje schaap en stofjes. Dus voor jou: gratis af te halen. Kleuren die jij vast mooi vindt.

yvonnep zei

Dank voor de herinnering aan het sokkenproject, ik heb ze meteen een mailtje gestuurd.