donderdag 15 januari 2009

Kleur went

paarsroze sjaal7675Af en toe een uurtje achter het getouw met de wilde roze blokverdeling maakt dat ik intussen niet eens meer echt vind dat het een wilde kleur is. Als hij af is weet ik pas of dat een gunstige ontwikkeling is, nu ben ik blij dat ik me niet ongerust maak of ik hem wel wil dragen. Het schiet op: de roze streep die je hier ziet verschijnen is het begin van blok 8, het laatste blok. Daarna is hij ruim twee meter lang, dat moet genoeg zijn.

Before I started weaving this scarf, I thought this pink was a vivid color and it scared me a bit. I got used to it pretty fast and now I am not worried at all, but sure that I will wear it happily. This is really an example of fast weaving: one block of 25 centimeters takes only one hour and a bit. This new pink block - you can see the first lines appearing in the pic - is the 8th and last one. Math... yes, the whole thing will be a bit over 2 meters long! Soon!

3 opmerkingen:

Irma zei

Leuk hoor!
Wel handig, toch, om een getouw thuis te hebben, moet ik nu toegeven nu ik merk dat mijn weverij dus niet opschiet.

annita zei

schitterend, ik houd wel van een kleurtje.

yvonnep zei

Het ziet er mooi uit en bij een donkere jas kan het goed. Desnoods om de dag als je het nog te wild vindt, ik vind het leuk.