zaterdag 3 januari 2009

Kleurendurf

paarsroze sjaal652Vorige maand breide ik een snelle sjaal bij de nieuwe paarse jas. De tweede sjaal heeft even in de wacht gestaan, maar is gisteren eindelijk opgezet. De kleurblokken worden paars, felroze en een mix van die twee, gescheiden door zwarte strepen, die natuurlijk weer net anders uitvallen dan ik dacht. Avontuurlijke hobby, dat weven ;-)

Yesterday I warped and threaded the next scarf that matches my new winter jacket. And I started weaving, so we ate a very simple dinner, as time flies when you are trying something new. The colorblocks will be purple, blazing pink and of course a mix of those, separated by lines of black, that come up different from the plan in my head. Fearless weaving...

5 opmerkingen:

Elske zei

Allereerst: een gezond, gelukkig en wollig 2009 toegewenst !!!!!
Spannende sjaal gaat dat worden.
Laat je hem de 19e zien?

Groetjes

Serena zei

Wow, dat ziet er inderdaad uit als weven met lef! Ik ben heel benieuwd hoe het er "live" uitziet....

yvonnep zei

Weven met lef, o.k., maar het wordt wel mooie lef.

annita zei

Dat ziet er spannend uit. Ik wens jou het beste en veel creativiteit in 2009

Patricia zei

Hallo, kan ik 1 van die gestreepte baby sokjes kopen ?
msn_patricia@live.nl