vrijdag 16 januari 2009

Rare sokken - update

zijkant zwartwitte sokonderkant zwartwitte sok

Twee paar rare sokken zijn al een tijd onderhanden en gelukkig ook al een heel eind af. Bij de zwartwitte moet ik erg opletten, al zijn ze niet echt ingewikkeld, de groenwitte zijn een kwestie van stug doorbreien, soms even met de ogen dicht. Ze zitten allebei wel erg lekker, maar ik kijk toch af en toe verlangend naar mijn voorraad effen garens...

zijkant groenwitte sok

Two pairs of strange socks in progress, happily both already in their second sock. They are not hard to make, they fit well, and still I am looking forward to the next pair, in a solid...

6 opmerkingen:

yvonnep zei

Heel Erg Leuk! Maar ik kan me voorstellen dat je af en toe pijn in je ogen ervan krijgt.

Dominique zei

Zijn de zwartwitte een eigen creatie, of gebruik je een bestaand patroon? Ik heb altijd al eens sokken willen breien in zo'n 'mitred squares'

Gini zei

Oh, maar die Tiffany wordt wel leuk in zwart-wit.
De mijne zitten al weer in het UFO-hang-zakje. Ik weet niet of ze ooit af raken :-)

astrid zei

die groene WIEPEREN inderdaad nogal (of het ligt aan mijn computer) de zwart-witte vind ik erg mooi.

Serena zei

Rare sokken, gave sokken! Vooral de zwart-witte.... Een beetje psychedelisch zijn ze wel. dusdanig dat ik nu voor de vierde keer probeer een reactie te posten - helemeall de kluts kwijt....

MoniqueB. zei

Wat zijn ze GAAAAAAAAAAAAAAAAF!
Vroeger (jaren 80) had ik bijpassende bloezen! Dat was leuk man. Een hele klus, maar wát een resultaat.