zaterdag 14 februari 2009

Boodschappenlijstje

Dacht ik niks nodig te hebben, dus zaterdag op de handwerkbeurs alleen gezellig te gaan beppen met bekenden (en even bij de Knoopendoos te kijken, en bij nog een paar stands, gewoon om te kijken dus, he), is het niet waar! Voor de biezen en de nek van mijn oranje vestje moet ik nu steken gaan opnemen met rondbreinaald 5. Ik duik in mijn naaldenvoorraad en... grijp mis :-( Denk niet dat ik met afmaken wacht tot zaterdag, het zal met naalden 4,5 (die zijn een beetje kort) of 5,5 (minstens één daarvan is doormidden, zag ik door het zakje heen) ook wel lukken, maar ik kan toch niet zonder naalden 5 blijven zitten?

I thought I needed no more knitting stuff, but today I found out I will have to go shopping at the craft fair next saturday, and not just knit, fritter and bitch my time away with all my knitting friends. I need to pick up a zillion stitches to knit the front and neck bands of my wrap cardi, and for that I need long 5 mm circs (or one, at least). Which I do not have, who would have thought that? Not me! So if I am not just knitting and chatting next week, but also browsing every shop that has knitting stuff, it is just because I have to ;-)

5 opmerkingen:

Tijm zei

Kom je hopelijk toch met wat thuis.

Elske zei

Hoi José,

Wat een ellende: niet de goede naalden op voorraad.
Ik ga eens in de maand even bij de kringloopwinkel langs en het moet al gek lopen als ik dan niet met een bosje naalden tegen een afbraakprijs thuis kom.
Tipje voor jou?

José zei

Ik kom vast wel met iets thuis, of het nu naalden zijn of niet ;-)

En bosjes breinaalden zijn niet zo moeilijk te scoren, ik heb niet voor niets een tas vol! Maar daarom juist valt het op als er iets niet tussen zit.

yvonnep zei

Ja, erg is dat he? Ik woon te dicht bij De Afstap tegenwoordig...tot zaterdag.

Niek zei

Hiya,

Nog bedankt voor de sokjes voor Sietse! heel erg lief aangezien ik zelf nu ook niet zo kan breien.

Greetz, Niek