vrijdag 13 maart 2009

Game on

game on maquetteVanmiddag opende de tentoonstelling 'Knitted Worlds' in het Textielmuseum in Tilburg. Inderdaad, gewijd aan breien. "Wij van S'nB" zijn uitgenodigd om mee te komen breien aan een van de projecten op de tentoonstelling: 'Game On' van Anne Reijse. Allerlei figuurtjes, gebaseerd op computerspelltjes, gaan door de bezoekers aan de tentoonstelling gebreid worden en vormen aan het einde van de rit (half juni) hopelijk samen een soort zachte speeltuin. Ik was vanmiddag de eerste Stitch'nBitcher die meebreide, de komende weken is er als alles gaat zoals gepland elke zaterdag en zondag minstens een van ons aanwezig om het spul te zien groeien. En om mensen enthousiast te maken om ook een stukje te breien, natuurlijk. Het was vandaag nog even wennen, maar er zijn al best wat mensen aan het breien geweest, dus wie weet hoe snel dit gaat groeien.

game on werkbeschrijvingToday was the first day of 'Knitted Worlds' an exposition in the Tilburg Textile museum. On of the installations is 'Game On', by Anne Reijse. Many small objects, to be knitted by the visitors of the museum, will form a playground at the end of its term, mid-June. Today only a few squares were knit, but for a first day, with everything still needing to find the right place, this is not bad at all. Knitters of S'nB Tilburg will be here in the weekends, to help the project grow!

6 opmerkingen:

annita zei

WAt een leuk idee.

marion zei

na alle enthousiaste verhalen ga ik zeker in mijn agenda een gaat je zoeken.........

Annie zei

Hoi José,
Zojuist heb ik je genomineerd voor de Kreativ Blogger award!
Annie

KNITTED WORLDS zei

Hallo José,

Dank voor je reactie op de blog http://knittedworlds.blogspot.com/
Leuk dat jullie helpen het project van Anne Reijse te realiseren.

Tot ziens in het http://www.textielmuseum.nl

Jantiene

petra zei

Wat een leuk projekt! Jammer dat ik niet dichtbij woon, dan kwam ik zeker kijken en meebreien.

Groetjes Petra

yvonnep zei

Zo'n leuk project. Ik hoop dat ik tijd heb (zo veel wensen voor de tijd dat ik tijd heb)