maandag 30 maart 2009

Lente!

Terwijl ik 'Lente!' typ, bedenk ik dat het oranjerode vestje af is en nog niet hier vertoond, maar ik heb nog geen foto van het resultaat, dus moeten jullie het nog even doen met de mededeling dat het heerlijk zit!

Typing 'Spring!' (Lente!) I realised you did not yet see the finished wrap cardi. Not having any pictures yet, I can now only assure you it fits well and feels great!

7780aranIntussen kreeg ik afgelopen zaterdag op de TextielPlus-beurs een paar cadeautjes: zomaar omdat ik jarig was kreeg ik een prachtig boeketje lont (wol met linnen, zwart, wit, lichtblauw, verschillende structuren) en omdat ik adoptieadressen gezocht had voor een aantal spinnewielen kreeg ik een paspop. Die pop ga ik weer doorgeven, maar hij is wel leuk om nu de trui voor Huug op te showen. Voor- en achterpand zijn af tot op armsgathoogte, de mouwen zijn bijna ver genoeg om de extra steken voor het lijf op te nemen, daarna kan ik gewoon alsmaar doorbreien tot hij af is.

A few days ago I got a few presents, one of which is this mannekin, that will be passed on to the next happy receiver soon, but may now serve to show the progress I am making on the big green Aran sweater for DH.

7784fdeerEn nog een vluggertje tussendoor: een mutsje van Zeemangaren, waarbij de schattige kleurtjes en het patroontje een aardig contrast met elkaar vormen, haha.

And here a quickie to show that a very sweet color combination may be used for slightly naughty patters, and give a nice result ;-)

3 opmerkingen:

yvonnep zei

Wordt mooi voor Huug... moet je de paspop doorgeven, is een handig ding hoor! En heerlijk zo'n zonnige foto.

brigitte zei

Altijd leuk om cadeautjes te krijgen.

astrid zei

over lente gesproken... die herten zijn er klaar voor.LOL.
Zo heb ik vroeger eens een randje geborduurd voor babylakentjes: omdat ik het te braaf vond worden, had ik op dezelfde manier als jouw herten 2 hondjes geborduurd. De meeste mensen zagen het niet, wel de kraamzuster..... ze zei niets, maar keek me heel glazig aan.