woensdag 22 april 2009

Cruella

cruellamelangeZondag heb ik weer publiek gesponnen. Het was lekker druk op de boerderij en het weer was prima - dat had vast met elkaar te maken. Lammetjes overal, en de schapen zweten al, dus ze zijn goed te scheren, zodat ik met kersverse wol aan het spinnen ben geweest.
Zoals gewoonlijk had ik wat voorbeeldpluis meegenomen, dat ik eenmaal thuisgekomen niet weer terug in de oorspronkelijke verpakkingen wilde stoppen, maar door elkaar gekaard heb. Net als vorig jaar (zie resultaat in de rechterbovenhoek) ga ik het samengekaarde spul tot een geheel spinnen. Eigenlijk noemde ik het een Morticiamix, maar Morticia Addams was niet grijs, dus zocht ik even naar degene die ik wel voor me zag bij het kaarden: Cruella de Vil. Mijn klassiekers zijn weer bijgespijkerd, ik mag even buiten spelen!

Leftovers from last Sundays spinning in public, carded together: my very own Cruella melange!

4 opmerkingen:

Elske zei

Verse wol.....net van het schaap......is dit wel verantwoord???
Je schijnt er allerlei enge ziektes van te kunnen krijgen!!!!!

José zei

@Elske: ga jij eens heel vlug in je mand!

Dominique zei

spinnen begin ik niet aan ('t zou verslavende werken...). Maar als je grijze wol een verfbad nodig heeft, dan stel ik me kandidaat.

annita zei

Prachtig, zo'n toevallig mengsel.