maandag 18 mei 2009

Bijkomen

ha!

Het weer is nogal wisselvallig op het moment. Dat, en een enorme hoeveelheid werk, zorgde ervoor dat ik dit weekend nauwelijks buiten ben geweest. Intussen bloeit de tuin driftig door, ook de clematis waarvan ik soms ('s winters) denk dat hij dood is en de heerlijk geurende rozen. Gisteravond laat, na het halen van mijn laatste deadline, eindelijk de laatste tiffany aan een neus geholpen, dus vandaag kan ik lekker naar buiten! Met mijn nieuwe sokken aan, natuurlijk!

tiffany

Sun and showers alternated by the hour, last weekend when I was busily working. After meeting my last deadline yesterday evening, I finished my second tiffany, so now - when showers seem to be off for a while - I can finally sit in the garden, wearing my new socks!

8 opmerkingen:

Gini zei

Oh, ik vind jouw tiffany's wel heel erg mooi geworden. Die van mij zijn nog steeds niet af, en ik ben bang.... :-)

Elske zei

Het is toch zonde om zulke mooie sokken in schoenen te verbergen!!!!
Of heb je er speciale doorkijk- of opengewerkte pumps voor? ;-))

MoniqueB. zei

Wat een gáve sokken! geweldig. Wat een mooi patroon (ik krijg spontaan herinneringen aan de 80-ies) Thanks.

Dominique zei

leuke zebra-sokken ! Moet wel een werkje geweest zijn...

Jenneke zei

Mooie Clematis! Bij mij wil-ie niet erg, maar hij staat ook een beetje op de wind. In zo'n nieuwbouw wijk is het lastig groeien voor zo'n klimmertje. Je sokken zijn haast hypnotiserend. Ingewikkeld?

froukje zei

Prachtige sokken! Onze climatis staat ook al zo mooi in bloei.

yvonnep zei

Wat een gave sokken!

astrid zei

waw wat een goeie sokken. Lijkt op op-art!