zondag 7 juni 2009

Snel en langzaam

truitje voor BeertjeHet is hier zo stil dat het wel lijkt of ik niks doe, maar dat is schijn. Vandaag heb ik snel een truitje gebreid voor beertje, die nogal reislustig is uitgevallen, over een paar dagen naar Skandinavië vertrekt, en dringend iets extra's voor in de koffer nodig had. Ik hoop maar dat het past, het was in elk geval net niet de maat van Fuzzy, die het even aan moest om te zien wat het effect was.

Today I did a fast knit: a tiny sweater for Beertje, who will be travelling to Denmark and Sweden in a few days.

maat 45Op het tragere vlak vinden we de sokken voor de schapenmannen. Ik beloofde vorig jaar aan drie schaapherders/scheerders dat ik sokken voor ze zou breien. Het eerste paar, tegelijk het grootste, maat 45, is bijna af.

And in the slow knit department: the first pair of 3 pairs of socks for sheep owners/shearers, that I promised to knit. Promise made last year, time to follow up now. This first pair is the biggest pair: European size 45!

3 opmerkingen:

Elske zei

Fuzzy is beeldschoon in het truitje.....is ze/hij niet verdrietig dat het naar een ander gaat?
En die sokken........gewoon een gevalletje:DOORBREIEN !!!!!!

froukje zei

Ach ja elke dag een toertje of wat, t komt vanzelf af, enne het is nu nog geen weer voor warme sokken! ;)

yvonnep zei

schattig