donderdag 23 juli 2009

Hexje af

hexje afDit is echt een heel leuk patroon om te breien, maar wel een dat ongemerkt veel tijd kost. Eerst omdat ik steeds wil zien hoe het er na de volgende toer uitziet, en die moet ik dan wel 'even' breien, zodat ik te laat in bed lig, daarna omdat ik de naaimachine moet neerzetten en moet uitproberen hoe je steeks maakt (viel erg mee, met een heel korte kleine zigzag), dan omdat het toch wel spannend is hoe het voorste randje erbij past en ik dat nog even wil opzetten, en uiteindelijk ook nog door het maken en innaaien van de koordjes. Aangezien ik soms op het oog nutteloze aankopen doe voor als ik ze ooit eens nodig heb, had ik nog een zakje met aanrijgfiguurtjes liggen, waaronder tulpjes, die nu in de plaats van pompoentjes (die ik niet graag maak omdat ik dat niet zo goed kan) aan de koordjes hangen. Mutsje past babypop niet (veel te groot) en mij ook niet (veel te klein), dus ik wacht nog af voor wie het wordt. Intussen heb ik wel allerlei ideeën van wat er nog meer kan met twee kleuren garen en een vierkant als basis. En nog steeds maar 24 uur per dag...

Done! It does not fit a baby, nor me, so I am waiting to find a recipient somewhere in between for this cuty.

1 opmerking:

brigitte zei

Wow, die ziet er gaaf uit joh. Klasse. Jammer dat hij je niet past :)