zondag 19 juli 2009

Hexje

IMG_7865hexje Gisteren zag ik dit mutsje bij Froukje en ik vond het zo mooi dat ik het ook wilde maken. Niet in de rustige twee kleuren die de ontwerpster bedacht heeft, maar een tikkeltje kleuriger. Ietsje te kleurig misschien, bij nader inzien, maar dit is al de derde poging die ik met dit wildgekleurde garen doe, en driemaal is scheepsrecht, dus dit blijft zo. Heel erg eng: het ding wordt in het rond gebreid, de voorkant wordt afgewerkt met steeks, dus ik ga straks dit maar eens goed lezen. Vind je hem ook zo leuk? Het patroon staat hier!

Froukje made this lovely little cap and I immediately Wanted That Too! So I cast on yesterday and I worked more than of it before I went to bed (at 2 a.m.), so today it will be time to learn Those Dreaded Steeks. Eeks! I will study this before... If you want it too, you can find the pattern here

3 opmerkingen:

annita zei

Wat leuk, dar gemĂȘleerde tegen een effen achtergrond. Het is een leuk patroon!!

froukje zei

Oooh wat mooi met dit gekleurde garen!

Lieke zei

Ik vind hem veel leuker met dat gekleurde garen, lekker vrolijk!