maandag 9 november 2009

Zo.

kabelsok8087kabelsok8091

De grote groene trui is af en wordt zo dadelijk in vorm gedroogd, zodat hij morgen op de foto kan, maar intussen mag ik weer andere breisels doen! Als eerste was dit paar sokken aan de beurt, dat al ver af was toen ik alles opzij zette voor de trui, en dat dus in een paar uur klaar was. Lekker dik (Regia 6-fädig) en vrij hoog, met een randje kabelrondjes in plaats van een boord, waardoor ze ondanks hun hoogte lekker om de kuit passen.

I finished the big green one (pics later), so now I can pick up my socks in progress again. These were almost done when I decided to give priority to the sweater, and they only took me a few more hours before they were ready. Comfy winter stuff!

4 opmerkingen:

Tijm zei

Mooi en wat een leuke boord!

Mariella zei

Oh, dat is leuk! Mooi hoor!

Jonneke zei

Wat een leuke en mooie sokken! Ik vind de kabel over de voorkant erg mooi. Het boord is heel leuk!

Dominique zei

simpel en mooi...als ik mijn zoon maar eens zo ver kreeg dat ik een kabeltje in zijn sokken mocht breien...