woensdag 9 december 2009

Toen waren er nog twee

polsjes 36Ik spon lekker zachte merino om polswarmers te maken en ik begon vol goede moed aan het eerste paar: een vanaf de binnenkant, een vanaf de buitenkant van de bol. De kleuren en de dikte van het garen weken aan beide kanten nogal af, dus maakte ik nog een paar bij. Ze zitten heerlijk, zijn warm en zacht, en de twee die ik als cadeautje heb ingepakt lijken zowaar redelijk op elkaar (al is van de enen de bovenste helft roze, en van de andere paars). Deze twee zijn wel duidelijk familie van elkaar, maar iets dunner dan die andere twee en iets minder duidelijk een tweeling.

Merino (handspun, not dyed by me) wristwarmers, two of four, the other two changed hands (haha) already.

3 opmerkingen:

petra zei

Deze twee zijn wel erg leuk, juist omdat ze niet helemaal gelijk zijn en wel mooi bij elkaar passen.
Ze zijn vast heel lekker warm.

Groetjes Petra

annita zei

Ik vind ze super!!

yvonnep zei

Maar ze zien er wel comfortabel uit. Al is het er nu eigenlijk even -te- koud voor.