zondag 17 januari 2010

Rustig verder

marijsokken8174333 meter gemeleerd garen, minder grijs en wit, ook veel knaloranje, maar dat ben ik nog aan het twijnen. Daarna kijken hoe ik het over een paar sokken maat 38 ga verdelen.

333 m of marled yarn, the separate colors are/will be navajo plied to make accents in the socks to be.

noblecowl8175Ik heb de 'noble cowl' af, hij moet nog in model gedroogd worden, maar hij zit al heerlijk. Zelfgesponnen zachte merino in een nogal hevig verlopende kleurcombi, maar hij staat eigenlijk wel mooi.

I finished knitting the 'noble cowl', now it has to be blocked before I can officially wear it, but I already tried it on and it feels OK, fits OK, and even looks good on me.

2 opmerkingen:

Roos zei

Ik vind de cowl erg mooi! Precies goed zo, die kleuren!

Joke zei

Hoi José, gezellig dat je even op mijn weblog was. Ik zag je naam en dacht: "Hé, José en quilten? Dat was toch een breister?", maar hier op je weblog zie ik dat je ook met quilten begonnen bent. Leuk!
En? Al stroken aan het verzamelen?

groetjes, Joke