zondag 24 januari 2010

Winter

lapje2We leren bij ;-) De achterkant moet eigenlijk ook netjes zijn, maar zover ben ik nog niet. Zelfde patroon als lapje 1, maar nu geprint over de volle breedte van een A4-papier, en gemaakt van lapjes van een broek en een rokje die ik al een tijd niet meer droeg.

My second try, I'm learning...

marijsok in wordingDe garens voor de beloofde sokken zijn klaar, maar zoals je ziet hebben ze niet lang als torentje geposeerd! Ik heb het eerste been van de eerste mysterysok van januari bijna af, maar dat is saaaai breien, dus ik denk dat ik deze ga opzetten vóór die groene af zijn.

Doortje is giving her approval to the yarn for Marij's socks - and making them tumbling down, of course.

2 opmerkingen:

annita zei

Mooi garen, dat worden vast supersokken!!

froukje zei

Mooi zo'n toren! Mooie garens zo bijelkaar!