vrijdag 12 februari 2010

Ouwetje

dikketrui8211Wat mij betreft is vandaag de 43ste dikketruiendag van dit jaar, maar omdat deze trui nog is van de tijd vóór het bloggen en alles fotograferen, mag hij hier op de pagina vandaag voor het eerst meedoen. 20 tot 25 jaar geleden gebreid van Phildarwol op de dikste pennen tot dan toe, een paar jaar geleden een klein gaatje dichtgemaakt, ik weet niet zeker of dat van een mottenbeetje kwam, en aan het eind van de meeste winters een keer gewassen, maximaal. En hij zit nog steeds heerlijk! Alleen is hij net niet zo fel als op de foto, realiseerde ik me toen ik na het kleiner maken en uploaden naar beneden keek.

Today there is a lot of buzzing about turning your central heating one degree down (again, if I did so every time it is advised, we would have frozen over ages ago!). As this winter is a real one, I have already been wearing warm woolen sweaters for months, but I never showed this one before. Tis an oldie: 20-25 years old, pure wool, thick single ply. And still very cozy!

3 opmerkingen:

Jeannette(-breit Ravelry) zei

Héérlijk zo'n warme trui! Alleen daarom al zou je óók van de winter houden!

annita zei

Ik vind hem nog steeds leuk. Bij mij is het in deze tijd altjd dikke truiendag

Dominique zei

het ziet er een gezellige dikke trui uit.