woensdag 31 maart 2010

pasen, lentefeest

Ze zeggen dat het nu lente is... In elk geval is het pas 21 maart geweest en was het gisteren volle maan, dus zondag moeten de eieren iets leuks! Een aantal breisters is vrolijk aan de slag gegaan met het bedenken van eiermutsjes, en breit elke dag een ander modelletje. Omdat ik een serie wilde maken, lig ik achter op schema, maar ik kan toch al een en ander laten zien:
eitjerijtje8314Een rijtje eitjes met mutsen, van mijn eigen patroon, hier te vinden.
My pattern for these egg cosies can be found here.



En ik heb er eentje gemaakt met het patroon van Jacqueline:
jack8320Feestelijk he, gewoon van restjes uit de restjesdoos!

Made from scrap yarn I found in my treasure box. Never throw out scraps :-D

1 opmerking:

annita zei

Wat een lievertjes allemaal. Je hebt er vast succes mee gehad.