zaterdag 1 mei 2010

Lekker

revontuli8384

Zo, dat ging snel! Nu hoeft hij alleen nog even te drogen en ik kan hem om. Het is er vandaag weer fris genoeg voor! Het buitenste randje bestaat uit een rijtje zwarte gaatjes van Black Welsh mountainwol, want ik had net te weinig Nederlands bont schaap voor de hele sjaal. Dikke gaatjes, dat heeft ook wel wat.

18 days only, for finishing this shawl! Today is chilly enough for me to be looking forward to wearing it, but is still drying, so I will have to be patient.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Nu dat is ook toevallig. Ik ben net de laatste toeren aan het breien van dezelfde sjaal. (Schoppel lace zwart-wit) De foto's daarvan komen bij mijn ravelry (miekes) projecten te staan.

Sorry voor de anonieme reactie. Ik ga geen google account aanmaken!
Mieke S

Knitaly zei

I laughed a lot at your joke!

Kisses!

Roos zei

Ooh mooi! Ik vind de Revontuli altijd prachtig. Nu nog zelf 1 breien...

Het Kabinet zei

Wauw, die is mooi zeg!